CRM

Modul pre riadenie a plánovanie obchodných aktivít spoločnosti a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Ponúka rýchlo dostupné informácie o partneroch, sledovanie obchodných príležitostí, analýzy obchodných partnerov, ich potrieb a nákupných zvyklostí.

  • Evidencia a plánovanie aktivít vzhľadom k zákazníkom - odberateľom, dodávateľom
  • CRM - sledovanie komunikácie s klientom, neobmedzený text u klienta, možnosť rozdelenia typu komunikácie
  • Sledovanie aktivity obchodných zástupcov
  • Centralizácia informácií o partnerovi z jedného miesta, rýchly presun na akýkoľvek typ dokladu, kontaktu, komunikácia prostredníctvom tzv. záložiek
  • Pošta - automatizovaná evidencia odoslanej a prijatej pošty (automatické zaznamenávanie pri tlači štítkov a obálok)
  • Komplexný prehľad o pošte
  • Prehľadné rozdelenie pošty podľa typov zásielok a komunikácia
  • Užívateľsky definovateľná číselná evidencia obchodných dokumentov a zmlúv priamo v systéme
  • Vytváranie prijatých faktúr na základe záznamov z pošty (záznamov z recepcie)
  • Tlač prehľadov prijatej a odoslanej pošty, možnosť náhľadu priamo z karty partnera
  • Sledovanie časového vyťaženia vlastných kapacít interaktívnej záložky - systém eviduje všetky doklady viazané k partnerovi v celom systéme. Záložky umožňujú efektívny presun na ktorýkoľvek doklad, bez nutnosti zdĺhavých presunov do príslušných agend.
  • Vnútorná pošta - využitie vnútorného systému zasielania správ medzi užívateľmi systému
  • Sledovanie histórie archívu evidencie pošty - možnosť tvorby účtovných dokladov na základe vytvorenej pošty, napr. prijatých faktúr so strážením došlých prijatých faktúr, ale nevytvorených do účtovníctva - faktúry v schvaľovaní

 

 

 

kalkulacia

 

 

Máte otázku? Napíšte nám a my Vám ju radi zodpovieme.