Servisné zákazky
Premier system pokrýva potreby spoločnosti zaoberajúcej sa servisom a službami, vrátane záručného a pozáručného servisu Evidencia zákaziek, obchodných prípadov, plánovania termínov, kategorizácie servisných zásahov, plánovaní úloh pre technikov, pravidelných zmluvných služieb, automatického upozorňovania na plánované úlohy a ďalších komfortných funkcií pre efektívne pokrytie odboru servis.
Výhody programu pre servisnú činnosť:
- Komplexný prehľad o servisných zákazkách a partneroch
- Interaktívne sledovanie všetkých pohybov a dokladov z jedného miesta - karty zákazky
- Výdaj materiálu na zákazku či servis
- Záznam jednotlivých úkonov na zákazku, vrátane vydaného materiálu
- Štrukturálne sledovanie zákaziek, vrátane stromového členenia (nadradenej zákazky)
- Plánovanie úloh (na osoby, strediská), sledovanie ich plnení a vývoj zákazky
- Automatická fakturácia, vstup všetkých výkonov na zákazku do faktúry vrátane vyskladneného materiálu, stráženie nevyfakturovaných výkonov
- Nákladové a výnosové vyhodnotenie zákazky
- Centrálny elektronický archív - previazanie karty zákazky na externé dokumenty - zmluvy, záznam o oprave
- Dostupná všetka história
- Spracovanie miezd na zákazky až na jednotlivé hodiny
- Reklamácia - sledovanie reklamácií, sledovanie tovaru podľa sériového čísla
- Elektronická evidencia odpracovaného času na zákazke, servisných operácií, servisných listov, závad a montážnych listov