Zákazky - stavebníctvo
Premier system ponúka komplexné riešenie pre riadenie zákaziek a projektov ľubovoľnej povahy a je kľúčovým nástrojom predovšetkým pre odbor stavebníctvo, montáž, projekcie a ďalších odborov, kde hlavnú úlohu hrá kalkulácia a riadenie zákaziek. Modul zákazky umožňuje firmám nielen štandardné ekonomické - nákladové a výnosové sledovanie zákaziek - projektov, ale ponúka tiež marketingové (CRM) a manažérske riadenie zákaziek, ktoré im umožňuje operatívne plánovať jednotlivé úkony, kapacity a meniť ich pohotovo vzhľadom na vyťaženie, zaznamenávať ich realizáciu, plnenie a vykonávať vyhodnotenie vo všetkých moduloch informačného systému, kde zákazka vstupuje.
Modul zachytáva komplexný proces od vystavenia ponuky po objednávku či realizáciu zákazky. Celú logistiku sprevádza rozšírená možnosť marketingového sledovania zákazky v spojení s CRM a možnosťou previazania na externé dokumenty. Samozrejmosťou je napojenie evidencie výkonov a mzdovej problematiky s automatickým rozpúšťaním podľa zákaziek-stredísk. Nemenej dôležitú úlohu zohráva prepracovaný systém elektronického obehu a schvaľovanie dokumentov.
Svojou cenovou dostupnosťou je kompletný systém vrátane zákaziek prístupný aj menším firmám.
Výhody
- Štrukturálne sledovanie zákaziek, vrátane stromového členenia (nadradenej zákazky)
- Interaktívne sledovanie všetkých pohybov a dokladov z jedného miesta - karty zákazky
- Vytváranie finančného a materiálového plánu, vyhodnotenia a monitorovania plnenia
- Centrálny elektronický archív - previazanie karty zákazky na externé dokumenty - zmluvy, projekty rozpočty
- Import z rozpočtových programov (Kros, RTS) priamo do procesov zákazky
- Možnosť priraďovania skutočných subdodávok k plánovaným procesom zákazky
- Plánovanie úloh (na osoby, strediská), sledovanie ich plnenia a vývoj zákazky
- Harmonogram - tvorba časového harmonogramu zákazky
- Work-flow - elektronické schvaľovanie prijatých faktúr, hierarchicky, delegovanie
- Smerovanie výkonov na zákazky, import do mzdového modulu s prevodom do účtovníctva
- Filtrácia na zákazky vo všetkých prehľadoch, s kategorizáciou zákaziek podľa viac ako 20 parametrov
- Spracovanie miezd na zákazky až na jednotlivé hodiny
- Užívateľsky definovaný finančný výkaz a plán na zákazky
- Fakturácia na základe zákazky
- Pozastávky - automaticky systém pre tvorbu viac dátumov splatnosti
- Pravidlá pre kontrolu vyplnenie zákaziek na nákladové účty
- Rozpúšťanie nepriamych nákladov podľa viacerých kritérií s možnosťou voľby vlastného algoritmu
- Sledovanie rozpracovanosti zákazky
- E-agent - automatické upozorňovanie na naplánované úlohy a zasielanie dôležitých výkazov na definované emailové adresy