Podpora pre klientov

Zákazníkom spoločnosti Premier system a.s. je poskytovaný komplexný balík služieb pre zákaznícku podporu, ktorý môžu využiť používatelia aktuálnych verzií programu PREMIER system. Služby im pomáhajú k rýchlemu riešeniu otázok na ovládanie nášho programu, k riešeniu problémov s prevádzkou programu, k riešeniu individuálnych požiadaviek na funkcionalitu programu a možnosť pravidelnej on-line aktualizácie programu vo vzťahu k novým legislatívnym zmenám a modernizáciám (úpravám) programu.

Hot-line - telefonická podpora

Telefonická hot-line ponúka užívateľom priamu a kvalifikovanú podporu, ktorá je k dispozícii v pracovné dni od 8:00 - 16:00

+421 (0)34/ 225 10 14

K dispozícii sú 2 centrálne linky telefonickej podpory, ktoré preberajú Vaše otázky, prípadne prepájajú otázky na vybraných odborníkov pre oblasť riešeného problému.
Hot-line slúži pre rýchle zodpovedanie operatívnych problémov, teda je nevyhnutné svoje problémy riešiť vecne a rýchlo, aby priestor mali aj ďalší užívatelia.

E-mail podpora

Variant e-mailového poradenstva je nesporne výhodnejší, pretože nezávisí na obsadení telefonickej hot-line a umožňuje opýtanému väčší priestor pre vyhodnotenie problému a návrh riešenia, čo vedie k výraznej úspore nákladov na telefonický kontakt zákazníka. Aj rýchlosť riešenia môže byť paradoxne rýchlejšia ako u telefonického hot-line, pretože sa tu napr. ponúka zasielanie konkrétnych PrintScreen z programu, ktoré umožňujú zákazníkovi lepšie porozumieť riešenie problému.

podpora@ipremier.sk

Vzdialená on-line podpora

Významným doplnkom hot-line je vzdialená on-line podpora, ktorá pracovníkom hot-line umožňuje sa zabezpečene a rýchlo pripojiť vzdialene k počítaču zákazníka a môže tak rýchlo identifikovať a analyzovať požiadavky klienta na hot-line, lebo vidí plochu počítača zákazníka a môže tak efektívne preveriť požiadavky zákazníka a súčasne mu ukázať priamo v programe riešenie problému.

Spojenie prebehne len so súhlasom klienta jednoduchým zadaním číselného kódu, ktorý užívateľovi odovzdá operátor na hot-line.

Pri on-line spojení potom môže klient ľahko ukázať pracovníkovi hot-line svoj problém bez zdĺhavého opisu úkonov a obrazoviek a naopak pracovník hot-line ľahko zistí príčinu a môže ukázať klientovi postup riešenia, lebo každý vidí na obrazovke monitora on-line prácu druhého. Odpadáva tak zdĺhavá komunikácia, identifikácia problému klienta, zasielanie archivačných záloh a významne sa minimalizuje čas riešenia či prípadné nedorozumenia. Rovnako vidí používateľ postupy a ovládanie skúseného odborníka, čím sa de facto školí a získava hlbšie skúsenosti.

Tlač zo vzdialeného servera len pre klientov PREMIER Outsourcing

Pre správnu funkcionalitu vzdialenej tlače je nutné si nainštalovať podporu podľa verzie operačného systému.

 

 

 

kalkulacia

 

 

Máte otázku? Napíšte nám a my Vám ju radi zodpovieme.