Podpora pre klientov

Zákazníkom spoločnosti Premier system a.s. je poskytovaný komplexný balík služieb pre zákaznícku podporu, ktorý môžu využiť používatelia aktuálnych verzií programu PREMIER system. Služby im pomáhajú k rýchlemu riešeniu otázok na ovládanie nášho programu, k riešeniu problémov s prevádzkou programu, k riešeniu individuálnych požiadaviek na funkcionalitu programu a možnosť pravidelnej on-line aktualizácie programu vo vzťahu k novým legislatívnym zmenám a modernizáciám (úpravám) programu.

Hot-line - telefonická podpora

Telefonická hot-line ponúka užívateľom priamu a kvalifikovanú podporu, ktorá je k dispozícii v pracovné dni od 8:00 - 16:00

+421 (0)34/ 225 10 14

K dispozícii sú 2 centrálne linky telefonickej podpory, ktoré preberajú Vaše otázky, prípadne prepájajú otázky na vybraných odborníkov pre oblasť riešeného problému.
Hot-line slúži pre rýchle zodpovedanie operatívnych problémov, teda je nevyhnutné svoje problémy riešiť vecne a rýchlo, aby priestor mali aj ďalší užívatelia.

E-mail podpora

Variant e-mailového poradenstva je nesporne výhodnejší, pretože nezávisí na obsadení telefonickej hot-line a umožňuje opýtanému väčší priestor pre vyhodnotenie problému a návrh riešenia, čo vedie k výraznej úspore nákladov na telefonický kontakt zákazníka. Aj rýchlosť riešenia môže byť paradoxne rýchlejšia ako u telefonického hot-line, pretože sa tu napr. ponúka zasielanie konkrétnych PrintScreen z programu, ktoré umožňujú zákazníkovi lepšie porozumieť riešenie problému.

podpora@ipremier.sk

Vzdialená on-line podpora

Významným doplnkom hot-line je vzdialená on-line podpora, ktorá pracovníkom hot-line umožňuje sa zabezpečene a rýchlo pripojiť vzdialene k počítaču zákazníka a môže tak rýchlo identifikovať a analyzovať požiadavky klienta na hot-line, lebo vidí plochu počítača zákazníka a môže tak efektívne preveriť požiadavky zákazníka a súčasne mu ukázať priamo v programe riešenie problému.

Spojenie prebehne len so súhlasom klienta jednoduchým zadaním číselného kódu, ktorý užívateľovi odovzdá operátor na hot-line.

Pri on-line spojení potom môže klient ľahko ukázať pracovníkovi hot-line svoj problém bez zdĺhavého opisu úkonov a obrazoviek a naopak pracovník hot-line ľahko zistí príčinu a môže ukázať klientovi postup riešenia, lebo každý vidí na obrazovke monitora on-line prácu druhého. Odpadáva tak zdĺhavá komunikácia, identifikácia problému klienta, zasielanie archivačných záloh a významne sa minimalizuje čas riešenia či prípadné nedorozumenia. Rovnako vidí používateľ postupy a ovládanie skúseného odborníka, čím sa de facto školí a získava hlbšie skúsenosti.

Tlač zo vzdialeného servera len pre klientov PREMIER Outsourcing

Pre správnu funkcionalitu vzdialenej tlače je nutné si nainštalovať podporu podľa verzie operačného systému.

 

 

 

kalkulacia